Thursday, 17 May 2012

You Go Girl

Kenapa aku menangis? Kenapa aku perlu menangis? Kenapa begitu senang air mataku ini berlinangan? Yes! Aku memang tak kuat nak menghadapi kehidupan aku. Aku takut nak hadapi masa depan. Aku bukan sesiapa dekat dunia nie. Aku hanyalah insan yang dipinjamkan oleh Allah ke muka bumi ini. Aku dah takde tempat mengadu. Sebab tu lah blog aku nie jadi mangsa. Maaf yea korang! Asyik buat posting yang emotional jew semenjak dua menjak nie. HEHE. Ditambah pula dengan lagu blog aku yang tangkap leleh nie... Memang meleleh lah air mata aku. Bukan air mata jew, air hidung sekali. HAHA. Euww... Pengotor kan! Tapi jangan risau! Aku okey. Aku terpaksa akui yang aku sememangnya bersendirian dekat bumi Allah nie. I'M ALONE... So, aku kena kuat. Kuat dalam segala hal. Pedulikan kata-kata orang. You go girl :)

Thanks for reading.