Monday, 21 May 2012

Terima kasih untuk hari ini

Assalamualaikum and hey... I'm having a really really good day today. Terima kasih kerana menceriakan hari saya. Lupa seketika masalah yang dihadapi setelah seharian bersama dengan awak. YES! Hari ni seharian aku bersama dengan M.Faizal. I do love him. Walaupun baru lepas selesai "perang besar" we still can stick together like usual. Sebenarnya aku nak pergi Pavillion hari ni but cuaca amat mencemburui aku. Memang sangat-sangat cemburu sama gua. AHAHA. Aku dah siap pakai chantek-chantek, last-last guruh pulak. Alamakhaai... HEHE. Takpelah. Asalkan aku dapat jumpa babyboy aku sudah lah kan. Hmm... Tekak tetiba teringin nak minum fresh orange. And guess what, Kiteorang pusing satu Jalan 222 ni sebab nak cari Fresh Orang MELAYU. Apa macam?! Caro~ HAHA. Last-last jumpa jugak... 
Thanks sayang sebab penuhi permintaan Syera and Maaf menyusahkan. HEE... Lepas hujan berhenti, kiteorang pun lepak dekat rumah. Macam-macam yang dibualkannya. Aku bersyukur kerana hubungan kami masih seperti biasa. Terima kasih Ya Allah. Around 6pm, kiteorang gerak pergi Sungai Besi sebab ada orang mengidam nak makan Yong Tau Fuu. Hehhh, Cayalah~ Sampai ke Sungai Besi mencari benda alah tu. HEHE. Mak nak sangat makan so aku tak sampai hati pulak nak biarkan permintaan orang tua tu. Aku pun pergi lah dengan my babyboy buchuk-buchuk *gewdik bhai* HAHAHAHAHA... Jumpa Pakcik Sekati pastu dapat diskaun. LALALAA. Terima kasih Pak cik Sekati. Hell yeahh! Nama dia SEKATI okey. SEKATI! Weeee~ Dah puas shopping Yong Tau Foo, kiteorang pun pulang ke Jalan 232 semula. Lepas makan-makan, minum-minum, borak-borak, pejal pun nak balik dah. Ok fine! Aku sedih dia nak tinggalkan aku. Alaaaa... Hmmmmmmmm -__- Takpe lah. Esok jumpa lagi. Thanks sayang for today. I love you so much. Syera janji Syera akan lebih menghargai Pejal lepas nie. Syera harap Pejal pun akan tepati janji pejal yea. Muahmuaah :) 

Thanks for reading.