Sunday, 20 May 2012

sweet dream

Assalamualaikum dan selamat malam. Maaf kalau view posting kali ini agak bersepah sikit. Almaklum lah, aku update entry baru guna BLOGGEROID. Aku baaaru je lepas abis tengok drama dekat Astro Ria yang bertajuk dendam sundel bolong. Hishh... Ngeri! HAHA. Aku ni ada satu penyakit. Penyakit tak boleh tengok cerita hantu. Sifat takut mengatasi segala- galanya. Confirm tak boleh tidur malam nanti. Kalau tidur pun, mesti lampu kena on jee. HEHE. Apa pun tak boleh. Heee... Ouh yeah, Aku baru je berbaik dengan si dia. Walaweyh, Kita tengok jew lah berapa lama kiteorang berdua dapat bertahan. Aku dah malas nak usaha dah. Berserah saje lah lepas ni. Maafkan saya! Saya dah penat nak berdrama lagi. Kita biar Allah yang atur jalan hidup kita yea. Kalau ada jodoh, tak ke mana nya pun adoi. HUHU. Lastly, Selamat malam semua. Semoga mimpi indah. Panjang umur, jumpa lagi esok :)

Thanks for reading.