Monday, 21 May 2012

Sakit perutlah

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni aku bangun lebih awal daripada biasa. Cayaalahh~ HEHE. Actually, tak selesa tidur malam tadi. Angin senggugut sudah mai sebab tu lah asyik terjaga jew tengah-tengah malam. Last-lastnya pukul 8.30 pagi tadi aku bangun than terus mandi. Haaa... Awal tak awallah kann. I'm proud of myself. Nak tahu sebab apa aku berbangga diri? Sebab sejak aku "tanam anggur" dekat rumah ni, aku asyik bangun lewat jew. Dah tidur lambat bangun pun lambat lah. Tapi kalau penyakit tak boleh tidur malam tu datang menjelma, Jengjengjeng... Semalaman aku tak tidur. Lepas tu bila dah pukul 5,6 pagi baru rasa mengantuk... Dah mengantukkan, tidurlahh~ Dah puas tidur, pukul 10 pagi jugak lah bangkitnya. Hush... Anak dara bangun lambat. Apa pun tak boleh. So, nampak gayanya hari ni duduk rumah sahaja lah. Perut sakit than seriously rasa tak selesa. Stay dekat rumah is the best way. So, see you guys in a next posting okey. Love yaa :)

Thanks for reading.