Wednesday, 16 May 2012

Mencintaimu lebih dari nyawaku

Currently missing you sayang. Yes, it's YOU. I miss you! Semalam baru je jumpa but than tak seseronok selalu. Hati aku tak tenteram semalam. Maybe asyik fikirkan si dia yang masih belum bekerja. And fikir pasal diri aku yang sama jugak 2x5 jobless. See! Bukan senang nak senang, dan bukan susah nak susah. Sekelip mata jew semua tu boleh terjadi. Hurmm... Macam biasalah kiteorang. Asal jumpa jew, gaduh. Asal gaduh jee jumpa. Ekh, tak payah jumpa punn, dalam handphone pun boleh gaduh jugak. HAHA. Tapi kan, semalam aku rasa "something" bila dia cakap dia mintak maaf dekat aku. 
Seriously aku sebak bila baca text yang dia hantar dekat aku tuuu. Aku dapat rasa keikhlasan dia apabila dia mengungkap/menaip perkataan tu. Oh gosh! Aku memang tak boleh nak marah dia. Serious tak boleh. Aku sayang Dia. Sayang sangat-sangat. Allah sahaja yang tahu betapa sakitnya hati aku bila aku gaduh dengan dia. Pesan pada hati>>> Jangan menangis, hapus airmataku, yakinlah kau tetap milikku. Insya Allah, kalau ada jodoh kita akan bertemu di depan tok kadi. Acececeeehh. HEHE. Ok guys! Doakan yang terbaik untuk kiteorang yeah. I love you so muchies muchiess. Aku berdoa dan berharap agar Allah memanjangkan jodoh aku dan dia. Insya Allah, Amin, Amin ya rabbalalaminn :)

Thanks for reading.