Wednesday, 2 May 2012

I love you sister

Hari nie (1/05) jugak aku pergi outing dengan kakak sayang aku. Kakak yang paling aku sayang dan kakak yang tersayang. HEHE. Tamakkan! Sampai dua kakak sayang dia. Apadahal! Diorang dua-dua sayang aku, korang nak jealous pahal. LALALA... Hmm, tadi pergi lepakking dekat Times Square, Kuala Lumpur. Actually takde lah lepak mana pun but than boleh lah nak dikira sebagai lepak. WAWAWAA... Aku teman Kak Watie pergi shopping sebenarnya. Teman dia pergi membeli-belah pakaian untuk dia memulakan sesi pekerjaannya yang baru nanti. Good Luck akak for your new job. I know you can do it. Oh yeah, don't forget the most memorial part. Kenangan terindahnya adalah semua pakaian yang Kak Watie beli tu aku yang pilih. Seee~~ Jangan jealooous tau Aku sayang kakak aku. Dia lah segala-galanya bagi aku. Tiada dia, tiadalah aku. I love her so much. Dia lah pelindung aku, dia lah contoh untuk aku meneruskan kehidupan dan dia lah kakak yang paling aku sayang. Thanks for being here for me. Love you sisters :)

Thanks for reading.