Thursday, 17 May 2012

Dingdong, ada orang tak?


Assalamualaikum dan selamat petang. Mood agak OKEY hari nie. HEHE. Currently missing my babyboy. Rindu Pejal sangat-sangat. Sedang berbuat apakah kamu? Sudah bangun tidurkah? Hmm... Mesti belum! Sebab tu lah tak mesej-mesej sampai sekarang. Walaweyhh... Bila lah nak bangun uh! Takpe takpe -__- Tiba-tiba tekak terasa nak makan char kuey teaw. Sayangg~ Nak jugak benda tu! Hmm... Nanti tak boleh tidur malam. Alaaa, Sabar jew lah Syahirah oii. Nanti dapatlah tue. HAHA. Ouh yea, dari semalam ade jew nombor telefon yang tak kenal call. Mungkin panggilan untuk interview kerja. Aku kan banyak hantar resume dekat Jobstreet.com, Mungkin salah seorang daripada majikan baru aku kot yang call. HAHA. Malas aku nak angkat. Kerja yang dekat-dekat aku apply sume tak dapat, tapi yang jauhh-jauhh... Fuhh! Sume dok pakat call. Apa pun tak boleh! HAHA. Nanti-nanti jew lah cari kerja. Sekarang malas lagi. Takde mood. Rezeki ada dekat mana-mana. Tak kesah lah kerja apa pun, yang penting halal. All the best to me :)

Thanks for reading.