Saturday, 19 May 2012

Berbahagia lah yea

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni aku TER-bangun awal. HEHE. Ni semua sebab tak boleh tidur punya pasal. Tidur tak lena uh malam tadi. Hmm... Asyik teringat kan dia jeee. Tapi kan, ada orang kata, buat apa nak ingat dekat orang kalau orang tak ingat dekat diri kita nie. Walaweyhh... Betul jugak tu. Ok! lupakan pasal dia sekejap. Dia pun tak ingat dekat kau kan. Umpphh... Aku tak boleh hidup tanpa dia tapi pelikkan sebab dia boleh hidup tanpa aku. Aku ni punya lah gelisah kalau sehari dia tak text or call aku sebab aku risaukan dia, TAPI DIA.... Cun sajja! Tahniah aku ucapkan dekat kau. HAHA. Insya Allah, kalau ada jodoh ada lahh. Aku serahkan semuanya dekat tangan Allah. Malas nak fikir dah. What the best for you is the best for me. Aku sayang kau dan akan tetap sayang kau walaupun kau berlaku kejam dekat aku. Aku doakan kau gembira sebab kau dah buat aku macam orang bodoh. Mesti kau bahagiakan tengok aku yang selalunya jual mahal dekat orang tetiba boleh pulak jual murah dekat kau. Setiap saat, minit dan jam duk call/sms kau tak henti-henti. Mesti kau happy kan tengok aku macam tuu.Tahniah aku ucapkan! And aku tak nak asyik mengingati kau sedangkan kau tak ingat dan tak peduli langsung dekat aku. Adiosss :)

Thanks for reading.