Sunday, 29 April 2012

Selamat malam semua

Selamat malam semua. Mata dah kuyu manakala kepenatan sudah melanda diri. Perut pula terlalu kenyang. Tapi malangnya hari terlalu panas. Sekarang dah malam but still aku berpeluh-peluh macam sekarang nie tengah hari pulak. Bahang semacam -__- Currently texting with my sayang. Merepek plus meraban pastu jap lagi confirm gaduh. HAHA. Than seminit kemudian baik semula. Itulah KAMI. Kami berdua! Pasangan yang tak serupa pasangan. Everyday is kungfu fighting. HEWHEW. Tapi jangan risau. Paling lama bergaduh pun sehari pastu esok dah baik semula. That's us. Tak boleh gaduh lama-lama, nanti rinduu katanyeeer. Seriously aku dah mengantuk gilerr. Aku menaip posting ni pun sambil menguap. Huwaaaarghhh... Ngantuknya. Hmm, Tidur duluu lah. Sebelum tidur, aku mintak ampun dan maaf kepada semua orang yang telah aku sakiti. Aku juga telah memaafkan orang-orang yang telah membenci aku dan juga orang-orang yang suka mengumpat pasal aku. Semoga tuhan memanjangkan umur kita dan May Allah bless you. Insya Allah. Assalamualaikum :))
DOA SEBELUM TIDUR
الحَمْد لِلّهِ الّذِي أَحْيَانَا بَعْدَمَا أَمَاتَنَا وَإِلَيْهِ النُّشُوْر
Maksudnya : Segala puji bagi Allah yang menghidupkan kami selepas mematikan kami dan kepadaNya kami akan kembali.



Thanks for reading.