Sunday, 29 April 2012

The happiest moment

Assalamualaikum dan Hello semua. Today is my day. Seriously I'm super duper happy. Gembira giler doe! HEHE. Hari nie hari gaji and yeah I'm so proud of myself. Kerja bagai nak giler and YES! 60 Ringgit dalam tangan. HAHA. Lawak ker der? Tak lawak pun. Agaknya, dah banyak dah aku kena tipu rasanya. Hmm... Lupakan pasal 60 hinggit tuu sebab duit boleh dicari tapi kebahagiaan tidak! Aku bahagia hari nie. Bahagia di samping orang-orang yang aku sayang. Iyeeer... Aku sayang mereka sangat-sangat. Kakak-kakak yang dah banyak berkorban untuk aku dan cinta hati yang selalu ada disamping aku tidak kira siang atau malam. Senang cerita, He was with me 24/7. I love them so much. Tadi lepakking dekat Mid Valley Megamall. Firstly call kakak ajak jumpa. Suddenly she was crying when she pick up the phone. Oh damn! She miss me so much and I miss her too. Ok aku banyak buat salah dekat dia. Tapi bukan disengajakan. Handphone dah terkena sawan babi so agak kepayahan disitu untuk menelefon orang. But it's ok. I meet her  already. Happy giler uh. Duduk maen bowling dengan Kak mia, Pejal and the most beloved Kak Asmawati. Than lepak makan dekat Char Kuey Teaw LRT Universiti. So damn sedap okey. Rugi kalau tak rasa. I gave 10 stars for a deliciouss food. But the happiest thing is I love my babyboy. I mean My Pejal. He was everything to me. Sentiasa dengan aku tak kira time. Susah payah amik aku dekat rumah than bawak aku pergi jumpa kak Asmawati. Truly, he means a lot to me. I love him so much. Terima kasih kerana sentiasa melayan kerenah dan perangai Syera. Syera sayang korang semua. Muahmuaah -__-

Thanks for reading.