Monday, 30 April 2012

Si mata bulat

Assalamualaikum and hai. Jangan terkejut bila anda melihat jam sekarang ni okey. Memang aku tak tidur lagi dan waktu sekarang sudah menunjukkan pukul 5.00 pagi. Hurmm... Apa lah nak jadi nie. Esok kalau bangun awal-awal pagi confirmlah kepala aku sakit giler. Walaweyh... Aku ketuk kepala aku sendiri if pening-pening lalat esok pagi. HEWHEW -___- Tapi kan cer korang teka, penyakit tak boleh tidur aku ni rasanya telah aku jangkiti dari sayang aku si M. Faizal. Aku pelik betul dengan dia sebab semalam pun dia tak tidur. Tak tidur satu malam okey! Sambung pulak ke hari nie. Perghh... Nak jadi apa lah agaknya. Zombaa! Ekh silap... zombiee lah. HAHA. Sekarang ni aku tengah dok Skype dengan dia. Harap-harap dapatlah dia tidur. Kesianlah pulak dekat dia! Aku tak sanggup nak tengok dia ter-menguap menguap bila lepak dengan aku. Tak sampai hati nak ajak keluar pulak nanti. Mata aku dah stim giler tapi aku pelik kenapa tak mengantuk. Menguap dah dekat 14 ratus kali but than still tak boleh tidur. Nak kata lapar, nafsu makan takde pulak. So, apakah puncanya aku masih berjaga sehingga ke pukul 5 pagi nie? Tiada jawapan untuk soalan aku itu. HAHA. So, sekarang ni layankan aje lah kehendak mata nie. Kalau rasa mengantuk, pejam lah sendiri yea. Aku dah penat nak paksa kau dah wahai si mata bulat. Adiosss :)

Thanks for reading.