Sunday, 11 March 2012

I love you so much

11 MARCH 2011- SAYA TAK SUKA BERGADUH
9 jam yang laluu>> Aku sangat sedih hari nie. Gaduh besar laweyh. Serius aku tak sangka masalah facebook menyebabkan aku bertekak dengan orang yang paling aku sayang. Yes, aku memang sayang dia. Sayang sangat-sangat! Disebabkan aku sayang... aku dah buat keputusan untuk deactive account facebook aku. Ya Allah, kau kuatkanlah semangat aku untuk menghadapi semua ini. Itu kisah 9 jam yang lalu... I'm happy right now. Gembira bila kau disamping aku. Aku sayang kau sorang jew. Kau kena percaya tu. Aku dah deactive facebook aku. Aku dah delete friend aku. Semuanya aku buat untuk kau sayang. Apa lagi kau nak hah? Aku sayang kau dan sayang aku hanya untuk kau sorang jew. Percayalahhh~ Do believe me ok! Aku nak kau berada disamping aku. Sentiasa menemani aku disaat aku gembira mahupun sedih. Aku bahagia bila bersama dengan kau. Sehari tanpa kau ibarat sebuah dunia yang gelap gelita. Aku perlukan kau sama seperti aku memerlukan keluarga aku. Kau kena faham tu okey. I loveyou so much. Muahmuaaaaaaahhh

Thanks for reading.