Saturday, 18 February 2012

What a nice morning

18 FEBRUARI 2012- INDAHNYA CUACA HARI NIE
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Acececehhh... Dah macam dalam berita dah. HAHA. Erm... Okey, sekarang dah pukul 10 pagi and yeaaah, I'm onlining. Jangan terkejut sebab TNB baik hati kasi kiteorang guna elektrik dengan lebih lama lagi. HAHA. Kata nak tukar meter start dari pukul 8.00 pagi but than takde pun uhh. Penat jeee aku chargee sume gadgets aku semalam sebab takut takde elektrik hari ni tapi hareeemm. Dah pukul 10 pagi pun still ada elektrik. So, Alhamdulillah lah kann~ HEHE. Cuaca pun mendung dan insya allah akan hujan tak lama lagi. Elok lah uh~ Elektrik takdee than hujan pulak. Walaweyhh... Tidur pun sodap. HAHA. Bersyukurlah ke hadrat ilahi kerana mengurniakan kita cuaca yang sebegini kaan. Alhamdulillahh

Thanks for reading.