Friday, 17 February 2012

miss you la manis

17 FEBRUARI 2012- SAYA RINDUU AWAK
Assalamualaikum. Hmm... Hari niee hati aku tersangatlah kosong. Kosong sekosong kosongnya. Ni lah padahnya bila aku dah start membenci orang. Hati tak tenang dan sentiasa dihimpit kegelisahan. So, please jangan buat aku benci orang okey! Sekarang nie, aku sedang ber-skype dengan Pejal kesayangan aku. And yeaah, aku sedang merindui dia sekarang niee. Rindu sangat sangat wow -.- Takpe lahh kan! Lagi 2 hari jumpa balik. Pakej open sama-sama. HAHA. Hati dah malas nak pergi kerja sebenarnya. Dah bosan dengan permainan dekat store tuh. Permainan dunia! Tapi takpe lahh. Aku hanya kuli yang makan gaji soo diam-diam suda. Pergi kerja balik kerjaa... Senang ceritaa! Jangan kacau orang dan orang pun jangan kacau akuu. Tutup story! Aku benci orang yang suka buat cerita pasal aku. Aku hina orang yang depan aku cakap lain, belakang aku cakap lain. Aku meluat dengan orang yang berpura-pura didepan aku tapi belakang aku sedang sedap masyuk mengutuk aku. Walaweyyhh... Get a life okey! Setahu aku, aku tak sakitkan hati sesiapa, so tolong jangan luka kan hati aku sebab nanti susah nak cantum semula. Sekali aku dah benci orang, sampai bila-bila lah korang akan ku benci. Sekarang nieee... Aku dah tak percaya dekat sesiapa dah. Bagi aku, semua boleh tikam aku dari belakang. Orang yang aku betol-betol anggap kawan hanya 4 orang sahaja. Yang lainn~ Belum tentu laagi sebab kepercayaan aku dekat orang lain sudah tiadaa. Hilang setelah orang yang pernah aku anggap istimewa dalam hidup aku telah menikam aku dari belakang. Get a life puhleasee! So, to Mohammad Faizal Mat Isa, saya rinduu awak. I wish you weree here -_- Tapi takpe lahh. Walaupun awak takde depan mata saya sekarang, saya tak kesah sebab awak sentiasa ada dalam hati saya. Muahmuaaaaaah

Thanks for reading.