Wednesday, 8 February 2012

I really need you sayang

08 FEBRUARI 2012- TERIMA KASIH SAYANG
Assalamualaikum. Hey guys. Long time no see kan. Actually aku dah malas nak berblogging sebab aku tak suka bila orang stalker aku. But now, I'm really stress out. Bukan stress jew, but PISSED OFF. Aku tertekan sebenarnyal Aku tak perlukan seseorang untuk menjadi pendengar setia aku. Cukuplah sekadar aku mempunyai tempat untuk meluahkan perasaan aku. Hmm... Sekarang baru aku tahu betapa susahnya bila separuh dari hati kita diberikan kepada orang yang kita sayang. Percayalah! Ianyaa terlampau susah -.- Setiap saat, minit, jam dan hari fikiran kita hanya ada dia sahaja. Yes, itulah yang aku alami sekarang. Separuh dari hati aku sudah aku berikan kepada si dia. Si dia yang bergelar lelaki. Aku bahagia pada mulanya tetapi lama kelamaan bahagia itu bertukar menjadi derita. Derita kerana terlalu menyayangi kau. Oh lelaki! Kenapa lah engkau tidak pernah mahu menghargai perasaan dan hati seorang wanita? Aku sangat-sangat terkilan tetapi aku tidak pernah menyesal kerana memberi separuh dari hati aku kepada engkau malah aku bersyukur kerana ada seseorang disamping aku disaat aku susah dan senang. Aku akui aku terlalu menyayangi kau. Walaupun kau tidak mempercayai aku, aku tidak peduli kerana sesungguhnya aku sahaja yang tahu apa yang ada dihati aku. Adakah aku terlalu bodoh kerana mengalirkan air mata aku untuk kau? Jawapannya TIDAK~ Aku tidak pernah terasa diperbodohkan kerana sayang aku untuk kau melebihi segala-galanya. Susah sangat ker kau nak mengerti? Mengerti diri aku yang sentiasa mahu kau berada disisi aku. Aku sudah penat dipermainkan oleh lelaki. Aku tak mahu sejarah lama berulang kembali. Aku sayang kau dan hanya kau sahaja dihati aku. Terima kasih. Jika engkau membaca entry ini, aku harap kau maafkan aku dan aku mintak maaf kerana membuat kau sayang aku :(
Thanks for reading.