Friday, 17 February 2012

Hey, selamat pagi

17 FEBRUARI 2012- SELAMAT PAGI BLOGGIES
Hey peoples, What's up? Hari nie aku terjaga awal. Almaklumlah tidur awal kan semalam. Hehh... Awal ker? HAHAHA. Ntah laah. Boleh lah kalau nak dikatan awal sebab selalunya selagi belum pukul 2 pagi aku takkan tidur maa. Subuh subuh sepiee lagi aku dah jaga sebab nak kejutkan cik abang sayang bangun pergi kerja. Walaweyhhh... Susah bebenor nak kejutkan dia uhh. Aku tak nak dia lambat lagi. Nanti sentap laah manager yang "GP" tuee. Kena "mengumpat" sayang aku laagi dalam buku report manager. Dah tambah dosaa. Haa~ Disebabkan aku dengan Pejal skype sampai ke pagi buta (7 jam 45 minit skype tuu on) Aku pun sambung lah tidur balek. Tidur punya tidur punya tidur... Last-lastnya pukul 9 pagi jugak aku jaga. Apa pun tak boleh! Ingatkan dapaat lah tidur lama siked tapi malangnya aku dikejutkan dengan bau mee goreng yang dimasak oleh Wani. Iyeeerr... Wani masak! Dia dah expert bab masak-memasak niee. Adik sape kan~ Mesti lah adik akuu. HAHAHA. Adik dah pakar memasak, Kakaknya bila lagi??!! HAAHAHA. Insya Allah suatu hari nanti. Ok laah der! Aku nak makan niee. Lapar suda! Nanti bila ade masa terluang kejap-kejap lagi, aku update lagi yee. Adiooooos

Thanks for reading.