Friday, 17 February 2012

Fuck copycat

17 FEBRUARI 2012- HATERS, PLEASE GO AWAY
Assalamualaikum. Berjumpa kite kembali hari nie. HAHA. Okey! Just nak inform here, hidup aku sentiasa dipenuhi dengan orang-orang yang jealous melihat keseronokkan dan kebahagiaan akuu. OMG! Get a life lahh. Jangan sentiasa nak cemburu dengan aku sebab aku takde pape pun dalam hidup nie. Dah laah anak yatim dan tidak mempunyai mama, tak kaya pulak tuhh... Apa lagi yang korang nak huh? Ok! Nie satu lagi kes, ada orang tiru status facebook aku bulat-bulat. Bahasa yang lebih mudah difahami adalah copy and paste than dia berlagak cakap tu status dia. Hell yeah! Before this pun ade je orang yang copy status aku, but than dorang mintak maaf... Dah orang mintak maaf kan, so aku maafkan lah. But than sorang hamba Allah niee boleeh gelak-gelak laagi bila aku cakap dia curi status aku. HAHAHA. Dah macam keldai dah aku tengok! Walaweyh... share-share katanya. Untung aku dapat detect kalau taaak~ confirm kau akan terus berlagak dan berangan tu status kau. Hmm, macam nie lah hidup kan. Sentiasa dipenuhi dengan kebenciaan dan sakit hati diantara satu sama lain. Macam mana lah orang melayu nak maju kan. Lu pikir lah sendiri!
#Ni hah status aku yang dia "rompak" tu


#Ni pulak status si copy paste


Thanks for reading.