Saturday, 18 February 2012

Berpanas lah nampaknya

18 FEBRUARI 2012- HARI TAKDE ELEKTRIK SELURUH 51/A
Assalamualaikum and hey peoples. Entry ni sepatutnya untuk esok tapi disebabkan esok telah diisytiharkan hari takde elektrik seluruh 51/A, aku telah membuat keputusan untuk menghupdate status aku pada malam-malam buta nie jugak. Seriusly esok memang takde elektrik dekat kawasan rumah aku so peratus nak online esok tersangatlah sikit. 0.001% sahaja. Apa macam bro? HAHA. Surat pemberitahuaan pun sudah diedarkan. So, merayaplah ke tempat sejuk dari pukul 8.00 pagi hingga lah ke pukul 5.00 petang. Insya Allah! Gila laweyhh~ 9 jam takde elektrik... Boleh pengsan kepanasann. Apa kata kite duduk melepak dekat shopping mall. Ayah pun cuti kann. Rezeki dapat balun aircond free. HAHA. Dekat rumah pakai kipas jeee... Sekali sekala merasa aircond tahap maksimum, ermmm, enaknya! LALALA. Tapi satu jee yang rugi~ Dekat shopping mall tak boleh tidurr. So, simpan tidur tuu selepas pukul 5 petang dan membuta sampai ke pagi esok. Rugilah aku sebab Ahad aku opening. Harap-harap tak open dengan mangkuk dengki tuuuue. Adiioooos

Thanks for reading.