Thursday, 16 February 2012

Awak dalam hati saya

16 FEBRUARI 2012- JANGAN SUKA AKU 
Status ni untuk semua. Jangan jatuh cinta dengan aku dan tolong jangan sayang aku lebiih dari seorang kawan. Puhleasee! Dalam hati aku cuma ade sorang lelaki sahaja dan aku amat bersyukur kerana Allah mempertemukan aku dengan lelaki ini. Aku tak perlukan lelaki yang hansem jika rupa paras itu menjadi kebanggaan wanita lain. Aku tak perlukan lelaki yang kaya jika kekayaan itu dapat menggelapkan hati dan aku tak perlukan seorang sweet talker jika setiap kata-kata yang keluar dari mulut kau seperti racun yang berbisa. Aku adalah aku. Insan biasa yang memerlukan seorang lelaki untuk disayangi dan menyayangi. Aku bangga kerana kau ada disisi aku. Pedulikan apa orang nak kata sebab diaorang tu semua sakit hati melihat kebahagiaan kita semua. Aku sayang kau dan hanya kau yang aku sayang. Biarlah seratus orang pun yang menyukai aku, INSYA ALLAH hati aku tetap untuk kau. Aku sayang kau. Kau sayang aku tak??!! HAHA.

Thanks for reading.