Friday, 27 January 2012

Ya Allah! Sakitnyaa~

26 JANUARI 2012- OH SAKITNYA!
Waktu sekarang sudah menunjukkan pukul 12.00 tengah malam. Actually mata memang mengantuk tapi memandangkan perut aku sakit tahap cipan niee, mata aku tak nak lelap pulak. Alahaaai... Dah la esok opening. Susah bila kena senggugut kan. Senggugut tuu apa? Haa, pegi google than search okey. Malas nak taip panjang-panjang memandangkan mood dalam keadaan berubah-ubah nie. Okey! Aku memang akan kena senggugut bila aku datang bulan. Senggugut aku memang teruk. Sampai tertonggeng- tonggeng jugaklah menahan sakit. Itulah susahnya menjadi wanita. Kaum lelaki selalu kata jadi perempuan senang taaaaaaapi dorang tak tahu sakit yang kiteorang kena tanggung kan. Tapi seriously memang sakit uhhh. Sakit sangat sangat sangat sangat niee... Actually nak tulis banyak-banyak perkataan sangat tuuu tapi jari jemari dah kebas nak menaipp. Doakan kesembuhan aku yea. Insya Allah, Aminn ya rabbalalaminn. Adiosss
Thanks for reading.