Tuesday, 24 January 2012

Stop being cruel to other

24 JANUARI 2012- LUMRAH DUNIA
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Finally, I'm awake. Semalam kerja closing dan dalam keadaan marah... Confirm-confirmlah penat kan. So, hari niee kena kerja pagi. Actually takde lah pagi sangat. Dalam pukul 11. But I still anggap ianya pagi. LALALA. Esok aku opening and then start closing semula 3 hari. Apa macam bro?? Jadual terlalu "baik" dengan crew-crew nya. Okey! Sambungan daripada cerita semalam. Aku bergaduh dengan sorang manusia jeeeeee than sekarang dah jadi berorang-orang. Adakah ini dinamakan lumrah dunia? Bila cerita dibawa dari mulut ke mulut akan jadilah pergaduhan. Aku nak nasihatkan kepada semua>>> Jangan masuk campur urusan peribadi aku kalau tak nak diri korang dibenci oleh aku. Aku tak suka membenci orang tapi bila sekali aku membenci orang, jangan marah sebab orang tuu aku akan benci sampai bila-bila. Or takde lah sampai bila- bilakan. Mungkin sampai hati aku sejuk kembali untuk menerima kau sebagai kawan aku. Hmmm... Sekarang nieeee cerita aku dah jadi semakin complicated bila ramai sangat yang masuk campur. Yes! Memang aku cakap kau cilaka. Sebab perangai kau memang macam cilaka. Aku memang anggap kau mentor aku tapi tu semua cerita DULU. Sekarang... Tidak lagi! Kau dah tak macam manager yang aku kenal duluu. Memang patutlah ramai crew yang tak nak kerja dengan kau. Mungkin disebabkan perangai kau tuu. Freankly speaking, banyak crew-crew mengadu dekat aku pasal kau. Ada yang sampai kata menyesal kerja semalam (23/1) kalau tahu kau yang closing. See! Crew menyesal kerja triple pay>>> Kau adoo? Takkann. So, tolonglah ubah perangai kau tuu. Aku mengaku aku bukanlah baik sangat nak nasihat orang but please changed yourself! Aku tahu nobody perfect but please stop lah pilih bulu dalam bekerja. Saya kecewa dengan keadaan store sekarang. Lastly, Aku dah nak resign dah pun. Kciaaaaww
Thanks for reading.