Tuesday, 24 January 2012

Macam biasa>>> Aku kalah!

24 JANUARI 2012- IT'S SHOW TIME!
Dua hari yang amat mengusutkan kepala otak. Aku tak faham kenapa aku sahaja yang kena attack sedangkan banyak crew lain yang mengata kau. I meannn lagi teruk dari aku pun adalaahh. But than aku pulak yang kau nak marah lelebih. Lain kali... Jangan pandang aku sebelah mata okey. Kau ingat aku kecik cenonet macam nie tak berani nak maki hamun kau lah ker. Tekaan kau silap sebab bila sekali aku bukak mulut kau akan sentap dengan aku sampai bila-bila. And aku rasa aku berjaya melakukan nyaa. Lupakan kisah tu sebab aku pun malas nak susahkan hati aku dengan benda-benda remeh temeh macam nie. Lets talk about my day today. Tadi pergi main bowling dekat Cosmic Bowling Mid Valley. Terus terang cakap... Aku dengan Pejal hari-hari pergi main bowling. So, kiteorang takkan salahkan sesiapa bila duit kiteorang abis okey. HAHA. Macam biasa lah an, aku dengan Pejal main dulu sementara nak tunggu si Shahrul, Shamsul dengan Irsyad sampai. Okey! First game aku kalah. And second game pun aku kalah. HAHAHA. Jujur tak jujur aku nihhh. LALALA... Alaaa, dah biasa dah kalah-kalah nie. Walaupun main setiap hari but than still kalah lagi. So, here is the results...


(KEPUTUSAN AKHIR)


Thanks for reading.