Friday, 27 January 2012

Jom main bowling

27 JANUARI 2012- FINALLY AKU LAH JUARA.
Lepas medical check dekat klinik Mediviron tady, aku dengan Pejal pergi main bowling. Dalam sakit-sakit tuu still ada nafsu nak berpoya-poyaa uh. Tapi takpee! Finally aku menang. Yeah... AKU MENANG. PEJAL KALAH. HAHAHA. Dalam demam-demam ni baru nak handal. Bila aku sihat walafiat, susahnyaaa nak jatuhkan pin-pin tuu. Kadang-kadang tu asyik masuk longkang jeeeee. Hmm -.- Tapi tadi>>> Waaalaweyh! Kehandalan aku terserlah disaat aku demam. HEEE... Dah laaa ade orang caring-caring, siap menang bowling lagi. Haaa... Untunglah kalau selalu demam dapat Ongg macam nih. WAWAWA. Tapi seksa wow bila dah jatuh sakit nii. Tuhan jee yang tahu perasaan orang-orang Sakit. So, tak nak cakap banyak. Bukti kemenangan akuu sudah ada ditangan akuu. Maaf yea Pejal. HAHAHAHA


(KEPUTUSAN AKHIRNYA)

Thanks for reading.