Monday, 23 January 2012

Hey guys

23 JANUARI 2012- FINALLY I'M BACK
Hey 2012 and goodbye 2011. Assalamualaikum dan salam satu Malaysia untuk semua kaki-kaki blogger dekat Malaysia nie. Finally... I'm back. Setelah berkurun lama tidak berblogging disebabkan masalah internet dan wireless dirumah, akhirnya aku kembali membawa seribu cerita. HAHA. Rindu nak berblogging sebenarnya tapi apa kan daya... Masa amat amatlah dan terlalu mencemburui aku. Kehidupan ditahun 2012 aku rasakan akan menjadi lebih mencabar dari tahun-tahun sebelum ini. Aku harap setiap karangan dan cerita di blog aku ini tidak lagi menyinggung perasaan sesiapa. Andai kata masih ada lagi yang terasa hati, ucapan ampun dan maaf aku pohon kepada semua. Aku hanyalah manusia biasa yang seringkali alpa dan leka dengan kehidupan didunia. Akhir kataa... Selamat berblogging semula kepada Siti Norsyahirah binti Jefri. HAHA. And yeah, aku mulakan entry ditahun 2012 ini dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim. Sekian :)

#Chatbox dalam proses pembikinan. Harap maklum
Thanks for reading.