Monday, 7 November 2011

Oh no! It's pimples

07 NOVEMBER 2O11- JERAWAAT? OH TIDAAAAAAAAK
Hey peoples. I'm currently at Oasis Mid Valley Megamall. Kindda bored actually sebab ramai sangat orang dekat sini. Takde privacy. Lepas 10 minit duduk melepak dekat sini, baru aku sedar yang hari ni public holiday. Patut lah orang ramai semacam jeer. HUHU. Nampak tak tajuk dekat atas tue? OH GOSH! Its truee okey. Muka aku naik jerawat. JERAWAT!!!!! Ngeri doh. Aku ada baca satu artikel niee... Jerawat akan tumbuh bila seseorang merindui diri kita. Heelll yeaaah! Kalau sepuluh orang yang rindu aku, makna nyaa sepuluh bijik jerawat lahh. Oh tidaaaaaak -.- Konklusinya jangan rindu aku okeyy. Susah lah kalau banyak jerawat niee. Nanti tak comel dah uhh. Pastu sakit pulak. Hmm... Aku nie dah lah jenis yang tak reti duduk diam. Nanti tangan niee asyik merayap jee nak picit jerawat dekat muka nie. Pastu nanti tinggal parut. Dah tak cantikkkk. Jatuh lah saham doee. HAHAHA. Tak payah nak bajet-bajet cantik sangat lah Syahirah. Kau bukannya cantik mana puuun. Biasaa jeee. Lepak sudahh. LALALA.
GET AWAY FROM MY LIFE

Thanks for reading.