Thursday, 10 November 2011

Maaf jika kau terluka

10 NOVEMBER 2011-  MAAFKAN INSAN YANG LEMAH INI
Assalamualaikum dan salam satu malaysia kepada semua blogger dan stalker yang melawat blog saya ini. First of all, saya Siti Norsyahirah Jefri mengambil peluang keemasan ini untuk memohon ampun dan maaf jika ada diantara kalian semua yang terasa dengan status facebook saya. Maaf! Adakala nya saya terlalu leka dengan dunia moden ini sehingga tidak menyangka ada yang makan hati dengan status facebook saya. Di sini saya tekankan bahawa status facebook saya tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah kembali ke rahmatullah. Status diupdate berdasarkan apa yang ku rasa.... Adakah salah menjadi jujur didaklam kehidupan??!! Ya... memang salah kerana dalam hidup ini kepropaan amatlah penting untuk meneruskan kehidupan. Sebenarnya amatlah susah untuk kita memuaskan hati semua orang terutamanya hati orang yang kita sayang. Apa yang kita buat semuanya tidak akan kena dimata mereka kerana mereka mahukan lebihh. Lebihh dalam segala-galanya. Ketahuilah bahawa aku hanyalah manusia biasa yang mempunyai pelbagai kelemahan. Banyak hati yang perlu aku jaga supaya ianya tidak akan tercalar dek perangai aku yang keanak-anakkan ini. Terus terang aku katakanaku tak suka orang bermasam muka dengan aku. Aku tak suka orang sakit hati sebab aku. Aku tak suka orang bergaduh sesama sendiri sebab aku. AKU TAK SUKA. Syahirah hanyalah manusia biasa yang mempunyai pelbagai kelemahan. Kelemahan yang seringkali dijadikan bahan lawak jenaka oleh orang-orang diluar saya. Yes! I admit that I'm not perfect. I'm not beautiful, I'm not clever but I'm also not stupid. Pleasee! If ada ketidakpuasan hati didalam diri... TOLONG berterus terang supaya aku boleh mengubah segala-galanya. Aku akan cuba untuk berubah mengikut kehendak kalian semua. It's okey if I'm not happy. It's okey. As long as you guys happy.. I'm okey alreadyy. Apa salahnya menumpang kegembiraan orang lain kan. Ermm... I hope you read thiss>>>> Syera mintak maaf!
SORRY FOR EVERYTHING

Thanks for reading.