Saturday, 5 November 2011

Kesibukkan melanda diri

5 NOVEMBER 2011- KERANA BUSY, BLOG PUN TERABAI
Walimatul urus. Assalamualaikum dan salam sejahtera aku ucapkan kepada semua blogger-blogger dan stalker-stalker yang seringkali meng-usha entry aku setiap kali aku mengupdate. Maaf kerana sudah lama mengabaikan blog ini. Aku rasa kalau dibiarkan lama sedikit pasti akan berhabuk kerana sudah tiada entry-entry baru untuk tatapan semua (ayat bajed-bajed aje. HAHA) Aku just nak inform dekat sini bahawasanya aku memang dah malas nak update blog. Tapi percaya lah sekali aku dah update, 14 ratus entry yang akan masuk. Masa tuu... korang baca lah sampai lebam yea. HAHAHA. Tapi tu semua impian sahaja. Impian hanya tinggal impian. Last-last update pun edook. Aku dah malas nak ber-blogging sekarang nih. Stalker banyak sangat! Dah macam selebriti walaupun muka tak seberapa kan (ada hati nak jadi artis) LALALA. Oh yeah, lagi satu kan masa amatlah mencemburui aku sekarang. So, serius takde masa nak mengadap notebook nihh. Pergi kerja pukul 7 pagi balik kol 10 malam. Pergi kerja pukul 12 tengah hari balik pulak pukul 3 pagi. Aku niee sebenarnya kerja kurang tapi berpoya-poya yang lebih. HUHU. Boleh macam tu? HAA... Aku ada life aku sendiri sekarang. Malas nak pedulikan hal orang lain sebab diri aku sendiri pun tak terurus. Aku dah penat nak melayan kerenah manusia disekeliling aku. Baik dirumah, tempat kerja dan kawasan yang sewaktu dengannya. Aku dah malas nak amik port lagi. Sekarang Syera ada dalam dunia dia sendiri. So guys, back off yeah. Chaw :)
WELCOME BACK SYERA

Thanks for reading.