Friday, 18 November 2011

Just wait and see

18 NOVEMBER 2011- TENGOK JE LAH SAMPAI BILA
Posting kedua dalam suatu pagi yang belum nak pagi sebenarnya, HAHA. Serius mata tak ngantuk laagi. Tapi yang buat aku pelik ialah dah sepuluh ratus kali aku menguap tapi malangnya mata tak nak lelap-lelap jugak. Whywhywhy?? Takde jawapan tuk soalan tuee. Just nak kata today is my day. HAHA. Aku senyum je sepanjang kerja tadi. Gila bayang leeeertuww. LALALA. Takde lah. Just gembira jee. Kenapa? Tak payah sibuk nak tahu sebab aku tak nak bagitahu pun sebab apaa. HAHAHAHA. Aku just nak cakap kite tengok je lah sampai bilaa aku dapat tersenyum bahagia macam niee. Kite tengokk jee okey. Tu je yang mampu aku nak cakap buat masa ni.
HARAP2 LAMA LAH PERDAMAIAN NIEE

Thanks for reading.