Monday, 14 November 2011

Andai itu yang kau pinta

13 NOVEMBER 2O11- SAYA IKUTKAN AJEE
Assalamualaikum dan salam sejahteraa. Actually aku baruuu je balik dari kerja uh. Tukar baju pun tak, teruss je onlinee -.- Walaweyhh... Apa lah nak jadi kan. HAHAHA. Hari nie takbuat overtime punn. Kerja 8 hours sebab tetiba rasa tak selesa nak bekerja. Almaklumlah aku sorang jer perempuan dekat situu. Kesian kan! Asal kejee jee, aku sesat sorang baju merah dekat store tue. Apa kata korang kasi aku pinjam baju biru korang sehelai dekat aku>>> BARU HANSEM. HAHA. Ceeettt... Hari ni still sama dengan hari-hari semalam. Aku dengan orang tu still tak bercakap lagy. Hanya berutus-utus surat dan berbalas-balas pantun didalam SMS sahaja. Andai itu sahaja jalan yang tinggal untuk mengelakkan pertikaman lidah, aku terima dan redhaa semuanya terjadi. Btw, rasa seronok pulak main tulis-tulis surat nie. Bila baca je surat tuee, aku tersenyum sorang-sorang. Hell yeaaah~ Dah macam orang gilaa dh tersengih-sengih. HAHA. Tapi perasaan rinduu nak bercakap tu still ada dalam diri. Tapi nak buat macam mana kan>>>Bercakap hanya melibatkan hal-hal kerja sahajaa. Hal lain semuanya melalui surat. Sangat tidak matangggg. LAALALA... Aku ikutkan ajee lah. Dah malas nak bertekak sebab orang tua-tua kata... Kecik-kecik gaduh, dah besar kena kahwinn pulak! OMGGGG... TAK MAHU OKEYY. So better kurangkan gaduh untuk mengelakkan perhubungan. Btw, deeply in my heart *_* I miss him so much dudee.
SORANG KE TIMUR, SORANG KE BARAT

Thanks for reading.