Wednesday, 9 November 2011

Aku hanya manusia biasa

09 NOVEMBER 2011- MALAS NAK AMIK TAHU LAAGI
Assalamualaikum. Huwaaaaarghhh... Mengantuknyaaa -.- Actually aku baru jee bangun daripada tidur. Well, semalam pukul 4.00 pagi baru aku tidur. Memang tak lah kann aku nak bangun pagi-pagi buta tadi. Bangun-bangun pulak terus jee mengadap notebook nie. Walaaweyhhh. Hidup hidup! Hari nie kerja closing lagi. Closing dessert pulak lepas seminggu buat CI. Harap-harap rilex sikit lah kerja hari nie. Semalam closing memang best. Tak sampai 30 minit dah siap closing counter. HAHA. Lepak hisap rokok duluu kan~ Mood manager closing pun baik semalam. Happy happy jer lah kerja uh. Ermm... Disini aku nak cakap sikit>>> AKU TAK NAK TAHU DAN DAH MALAS NAK AMIK TAHU APA YANG TERJADI DEKAT STORE LAGI. Aku nak kerja macam biasa. Macam crew-crew lainn. Suka hati korang lah nak buat muka ker nak marah ker nak sentap dengan aku er sebab aku dah tak peduli. Aku dah malas nak layan KEPROPAAN duniaa. Kepuraan-puraan hidup makhluk yang digelar manusia. Asyik aku jee yang kena jaga hati dan perasaan kalian kan. Abis hati dan perasaan aku nie sape nak jaga.  Haiwan pun faham perasaan tuan dia macam mana... nie kan pulak manusia yang dikurniakan akal dan fikiran. Ermm... Apa yang aku buat semua nak jadi isu. Apa yang aku update semua nak jadi bahan lawak jenaka. Salah kee kalau aku nak memuaskan hati aku sendiri??!! Salah ker? Berhentilah menyakitkan hati aku kerana aku hanya lah insan yang lemah. Lemah pada ejekan dan lemah pada sindiran. Aku berusaha sedaya upaya untuk tidak menangis apabila dijadikan bahan ujikaji kalian. Aku dah cuba! Hari nie mungkin aku berjaya untuk menjadi kuat tetapi esok lusaa... Aku sendiri tidak tahuu kerana semua yang terjadi adalah urusan yang diatas sanaa. So, ucapan terima kasih aku ucapkan kerana telah berjaya menyakitkan hati akuu. Memang aku terluka tetapi apakan daayaa... Aku hanyalah boneka yang dijadikan bahan ujikaji kalian semua. Aku redhaa. Thank you so much yeah. Kciaaaaaw
TRY TO BE STRONG

Thanks for reading.