Friday, 18 November 2011

Mood berubah-ubah

18 NOVEMBER 2011- "SUKANYA" AKU CLOSING HARI NI
Assalamualaikum. Mood aku berubah-ubah hari niee. Kejap happy, kejap bengang, kejap marah, kejap senyum, kejap rasa macam nak maki orang. Hellyeahh! Aku baru jee balik closing nih haa. Dah siap mandi-mandi pastu teruss online facebook. Hati tergerak nak update blog sooooo update je lah kann. Karang termimpi-mimpi tak boleh tidur sebab kempunan nak merepek plus meraban dekat blog nie. HAHA. Hari nie hari closing yang paling ntah pape yang pernah aku alami. Hmm... Penat gileer babi hari nie. Tak tahu kenapa manager malam niee terlebih  gila ***gkat. Mentang-mentang kau cuti dua hari than kau nak buli kiteorang lah yea. Semalam aku closing dengan kau jugak kann tapi takde plak kau nak complaint. Kenapa hari nie banyak sangat cakapnyeer... Saboo jee lah yeaa. Nasib baik kau kasi aku ayam spicy bahagiaan drumstick. Hilanglah sikit marah aku tu dekat kau. HAHAHAHA *Ini sekadar gurauan sahaja yeah* Jangan nak ambil serius sangatlah kan. LALALALA. Tapi paling kesian budak-budak yang closing lobby. Kaw-kaw kena hentam dengan manager tuuuh. Sampai dua kali  buat kerja yang sama. HUHU. Saaabaar lah yea wahai Amirul dan Syahh. Haaa... Esok aku kerja pukul 12 tengah hari. Tukar jadual maa. Nasib ada orang yang baik hati tolong tukarkan, kalau takkk rabak biji mata akuu ni doee. Sekarang dah pukul 3 pagi. Belum tentu-tentu laagi mata aku nie nak lelap uh. Kalaulah aku masuk kerja pukul 8 pagi macam dalam jadual sebelum niee, confirm-confirmlah aku lambaaat esok. Haaa... Kan dah rugi elaun kedatangan akuu. RM100 bhai. HAHA. Dasar mata duitan giler gaban tahap cipan. Ermm...malam-malam macam nie tetiba teringat dekat Abang Amie uhh. Lagi beberapa hari jee lagi dia nak pergi tinggalkan aku. Walaweyyhh... Sedihhnya nak hilang diaa. Aku dah sayang dia macam abang aku sendiri. Alih-alih dia nak chaw tinggalkan akuu. Lamaaa pulak tuhh. Aku harap dia tak lupakan aku lah kann. Hopee dapat happy happy dengan dia sebelum dia balik Terengganu nanty. To Abang Amiee>>> I'm gonna miss youu tinggi :)
KAN BEST KALAU BOLEH TERBANG

Thanks for reading.