Monday, 7 November 2011

Have a beautiful day

07 NOVEMBER 2011- HOPES EVERYTHING GONNA BE OKEY
Assalamualaikum. Hey guys. I'm home. Finally, dapat jugak update blog dekat dalam bilik sendiri. Nikmatnya bila berada dirumah kan. Dengan cuaca yang sangat-sangat romantik... Perrghhh! Memang waktu yang seronok untuk tidur. Hari nie aku dah start kerja semula. Dah laa kena kerja closing. Sumpah rasa malas nak pergi store but than takpee lah kaaan. Kesian pulak dekat member-member aku yang lain. Dah lah dua hari aku buat cuti sendiri. Ermm... Sorry friendss. I have too. Ayah dah membebel sebab aku sekarang dah jauh dari keluarga katanyeeer. Aku ikutkan aje lah. Lagipun aku hanya ada ayah jer dekat dunia niee. Kasih ayah kan sepanjang masa. Aku baru lepas habis layan movie Cuti-cuti Cinta. Best! Tiba-tiba aku rindu dekat kawan aku yang sorang nie. Untunglah pergi bercuti. Jangan terjumpa dengan cinta suda~ Wa smash sama lu nanty. HAHA. Aku harap hari nie semua nya akan berjalan dengan lancar. Aku dah malas nak bermasam muka dengan budak kecik tue. Aku harap dia terima keputusan aku dengan hati terbuka. Keputusan aku>>> aku hanya anggap dia macam adik aku sahaja. ADIK SAHAJA! Tidak lebih daripada ituu. Please be matured. I hope you tried to understand me. Thanks bro. Aku harap aku dapat kerja dengan gembira lah hari nie. Btw, I miss my sister. Kakak kechiq saya uhh. Lamaa nya dia balik Sabah. Apa dia buat lama-lama dekat Sabah tue pun aku tak tahuuu! Cepatlah balek sisteer. Boring lahh kerja. Lagi-lagi time closing. Syera takde geng kowt. Dah laa asyik kena buli dengan Abang Amie ajee. Nanti bila akak adee, takde lah Abang Amie buli Syera lagi. HAHAHAHA.
TODAY IS MY DAY~ I HOPE SO

Thanks for reading.