Monday, 24 October 2011

Tak faham betoi

23 OKTOBER 2011- SESI LUAHAN PERASAAN
Entry jiwang yang seterusnya adalah sesi luahan perasaan. Ermm... Aku rimas betul bila orang duk jaja cerita aku dekat orang lain. Hell yeah! Aku cakap lain kau cakap lainn. Aku cerita lain kau cerita lain. Dah macam keling dah rupanya. Ermm... Susah lah kalau macam nieee. Aku paling tak suka timbul-timbulkan isu tapi orang lain yang suka buat isu. Halamak aii>>> Susah betul bila dah glamour niee kan. DAH MACAM ARTIS WA CAKAP SAMA LUUU. GLAMOUR! HAHA. Glamour ker? Hmm... Ntah laah. Aku rasa dah macam public figure dah. Semua benda yang aku buat nak jadi isu. Aku keluar makan dengan si polan nieee, si polan tuu bawak mulut. Kalau bawak mulut je tak pe... Niee siap topup topup story lagi. Ehhh! Siall lahh. Puiiihhh -.- Buat masa sekarang nie, Aku still boleh bersabar lagi. Bila aku dah start "meletup" nanty, anda semua jangan menyesal lah yea. Sabar aku ada hadnya. Muka jee nampak senyum tapi dalam hati tuhan jee yang tahu. Bila dah terasa serba salah, Jangan nak dok merayu-rayu mintak maaf. Aku dah bagi peluang sekali, jangan nak naik lemak mintak dua tiga kali. Ingat aku ni rumah kebajikan kee nak kasi korang bantuan jee. Pandai buat pandai tanggung. So yeah, kepada yang berkenaan~ tolong faham dan aku nak cakap sikit, manfaatkanlah peluang kedua sebaik-baiknya kerana dalam hidup ni dah takkan ada peluang ketiga, keempat dan seterusnyaa. Sekiann ;)
JUST BE YOURSELF


Thanks for reading.