Thursday, 20 October 2011

Aku memang kuat jealous

20 OKTOBER 2011- TAKDE MOTIF!
Sekarang dah masuk pukul 4.30 pagi and mata aku still segar bugar lagi. HAHAHA. Apalah nak jadi dengan kau nie Syeraa>>> Esok jangan kau buat perangai sudah. Dah la kena duduk kaunter. Harap-harap esok customer tak ramai doee. Malas aku nak melayan nyaa. Aminn~ HEEE... Now, aku nak story pasal perangai manusia yang satu niee. CEMBURUUU! Aku tak nak cerita pasal orang lain sebab tahap kecemburuan aku pun memang di paras kritikal. Yes! Aku mengaku memang aku kuat jealous. Jealous bila tengok orang ada benda lebih dari aku. Jealous bila tengok orang yang aku sayang keluar dengan orang lain, jealous bila benda yang aku tak dapat tapi orang lain pulak yang dapat dan bla bla bla blaa... Mengikut kajian, perempuan dengan perasaan cemburu memang tak boleh dipisahkan. Sebab tu lah wujudnya konsep ciptaan aku sendiri iaitu AKU TAK SUKA BERKONGSI TERUTAMANYA MELIBATKAN KASIH SAYANG. Sape jee yang suka berkongsi kasih sayang? Cuba kau bagitahu akuuu doee~ Rasanya takdee kowt. Hmmm... Biarlah orang nak kata aku kedekut ke apa keee... I don't care! Sebab aku kuat jealous lah aku tak suka sharing. Aku takut aku tak boleh tahan jee. Kang tak pasal-pasal budak tu kena tibai ngan aku sebab amik benda yang aku sayang. Seee~ Itu laah aku. Tiada kelembutan apabila melibatkan kasih sayang. Tiada tolak ansur bila perasaan cemburu berada di tahap maksima. Sape cari pasal... Dapatlah habuan dia nanti. Macam zaman muda-muda dulu (sekarang pun muda jugaks) HAHAHA. Aku pernah bantai kawan aku sendiri sebab menggatal dengan pakwe akuu. Mana taknyeee~ Aku suruh dia jadi posmen tolong aku baik balik ngan mamat tuu, dia boleh pulak api-api kan mamat tuuu... Apaa lagii. Lebamlah biji mataa Rasakaan penangan aku. HAHAHA. Padan muka kau perempuaan. LALALA. Ermm! Tapi betul lah apa yang aku kata tuu. Aku tak suka berkongsi sebab aku nie kuat cemburu. Aku tak nak masalah timbul bila aku cemburu. So, better jangan buat aku jealous sebab nanti kau sendiri yang akan terima padahnya. Wa tak peduli lu anak sapee>>> Anak menteri ke, anak agung ke, anak jiran akuu kerr! ADA AKU KESAH -.- Hmmm... perut nie tetiba plak lapaar. Apa lagii MAGGI TIME laah.
KUAT CEMBURU BOLEH MEMAKAN DIRI

Thanks for reading.