Tuesday, 18 October 2011

Sexual Harassment

18 OKTOBER 2011- GANGGUAN SEKSUAL KAH INI?
Hey semua. Selamat bangun tidur aku ucapkan kepada diri aku. HAHA. Seriously lambat giler aku bangun kan. Nie pun terjaga sebab "terdengar" ringtone handphone aku berbunyik. Kalau takk>>> Hareemmm... LALALALA. Okey fine! Semalam was really not my lucky day. Asyik kena marah jeer. Apa yang aku boleh buat hanyalah bersabar. Sabar, sabar, sabar dan terus bersabar. Aku tahu aku seorang yang panas baran but than tahap kesabaran aku still boleh bertahan lagi. Dan semalam betul-betul menguji aku. Tunggu masa nak meletup jer niee. Alaaa... Macam gunung berapi tue. Aku tak tahu lah nak kata apa lagi dekat seorang mamat nie. Oh my gosh! He's really really annoying. Annoying sampai aku pun dah putus asa nak nasihat dia. Hell yeah! Gila sex maybe. Errr... Seraaammmmm! Btw, thanks lah dekat orang yang kasi nama "SYERSYAD" tuuu. Tu semua sumber inspirasi untuk mamat ni mengabdikan nama kiteorang di merata-rata tempat. Mula-mula dekat helmet, lepas tu dekat pantai, than dekat baju and lastly dekat kaunter dessert. Baik punya ukiran bhai! Satu dunia boleh baca kalau pergi beli ais krim dekat dessert. Akuu pun tak tahu apa motif dia buat macam tu. Sekadar untuk menarik perhatian mungkin. But sorry lah. Cinta tak boleh dipaksa. When I said I don't want... That's mean I don't want lah. Jangan nak dok paksa-paksa aku. Hmm~ Entah lah! Tak tahu nak kata apa lagi. Kiranya aku nie dah macam kena gangguan seksual dah. Walaupun tidak melibatkan sentuhan badan tapi aku still ngeri uh. Psychoo sangat~ Dia mengejar benda yang dia tahu dia takkan dapat. Aku tak marah sebab usaha dia tu tapi dia dah melampau sangat. Kejar aku sampai melakukan benda yang sia-sia. Last-last diri sendiri yang dapat malu. Bukan dia jee yang malu... Aku pun turut sama terkena tempias tuh. Ya Allah ya Rabbi>> Sampai bila semua ini akan berakhir? Baik aku resign jer abis cerita. Tapi kan dia kata kalau aku resign, dia pun nak resign jugak... Cettt! Ikut je lah bontot aku niee. Kalau itu yang buatkan kau bahagia. Tapi susahlah! Kau jer bahagia sedangkan aku tidakk. Hmmm... Nie ada sedikit bahan bukti untuk aku dakwa dia di mahkamah nantii. HAHAHAHAHA. Chaww.
(helmet)
(dekat pantai)
 (dekat kaunter dessert)

OMG! Malu nya akuu. Tak sangka ada jugak budak yang obses dekat aku sampai macam nihh. Dah macam artis dah aku nie. HAHA.
LEPASKAN AKU PLEEEASE

Thanks for reading.