Wednesday, 26 October 2011

Serabut bhai -.-

26 OKTOBER 2011- MALAS NAK AMIK TAHU DAH!
Assalamualaikum semua. Apa khabar? It's been a "loooong time" I've didn't updated my baby blog. Sebenarnya takde lah lama mana uh. Saje jee nak propa dekat sini. HAHA. Ermm... Hari niee nampak sangat mendung dan keadaan kesihatan aku pun kelihatan mendung jugak. Badan seriusly rasa tak sihat and macam nak demam jee. Ayah suruh amik MC but than hari nie kan triple pay. Rugilah aku kalau cuti kan. HAHA #BAPAKMATADUITAN# HEHE. Takdee lah. Kesihatan lagi penting kan. Kalau rasa betul-betul tak sihat memang aku akan dengar cakap ayah. Amik MC. Kalau tak... Ayah meroyan nanti lagi satu hal. LALALA. Hmm>>> Kepala otak aku memang tengah kusut giler sekarang nie. BERSERABUT! Berserabut dengan benda-benda yang takde kena mengena dengan life aku. Kau bergaduh dengan GF kau, aku lah punca nya. Kau nak terjun Sungai Klang, aku lah punca nya. Kau yang kasi aku cuti, aku lah punca yang lain mintak cuti, kau tak suka aku, aku lah punca kau memecah belahkan hubungan orang lain~ Semuanyaa akuu>> HELL YEAAAH! SEMUANYA SALAH AKUU!! Iyeeer... Aku yang bodoh sangat sebab terlalu baik dengan orang. Tapi cubalah fikir, kalau aku buat jahat dengan orang mesty orang menyampah nak kawan dengan aku. Tapi skunk niee cerita dia AKU BUAT BAIK DENGAN ORANG. Faham tak! BUAT BAIKKK... Aku tak tahu lah apa sebenarnya manusia nak dalam hidup mereka. Dah ada girlfriend, still nak kejar perempuan yang tak de hati dan perasaan dekat dorang. Dah ada kekayaan, still nak aniaya orang lain untuk menjadi lebih kaya, Dah ada banyak orang sayang pun, still nak jealous bila orang lain disayangi. Huuuhh... Betul lah kata mama. Manusia memang tak pernah puas dengan kelebihan yang dorang ada. Kalau boleh, manusia nie sentiasa nak lebih. Lebih dalam segala benda. Aku baru jeee 18 tahun tapi aku masih boleh berfikir dan masih lagi boleh berdoa tentang kebahagiaan orang lain. Kenapa anda sekalian tak boleh hah? Aku bahagia tengok orang yang aku sayang happy sebab aku tahu suatu hari nanti aku pun boleh happy macam tuu. Aku still boleh tersenyum bila kau bagitahu aku yang GF kau jealous dengan aku sebab aku percaya yang aku sayang kau macam kawan baik aku dan forever will be my bestfriend. Aku bangga sebab aku sayang kau sedangkan aku tahu kau tak pernah pun sayang aku kerana aku yakin kasih sayang tu boleh dipupuk. Aku pasti yang kau adalah "angel" aku sebab aku tahu kau sentiasaa ada disaat aku susah dan senang. Aku boleh buat semua tuu... Kenapa anda sekalian tak boleh??? Kadang-kadang memanglah sakit melepaskan sesuatu yang kita tak rela ianya pergi, tapi kita kena percaya yang segala-galanya jadi bersebabb. Allah takkan uji umatnya tanpa sebab. Semuanya berhikmah. So yeah, kalau korang rasa aku nie menyusahkan korang, go away from my life. Thank youuu :(((
BOLEH GILER KALAU MACAM NIE

Thanks for reading.