Saturday, 29 October 2011

Senyum jika anda bahagia

29 OKTOBER 2011- MULAKAN HARI DENGAN SENYUMAN
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Still pagi kan? HAHA. No wonder lah sebab aku baru jer bangun tidur. HAHA. Hari-hari bangun lewat. Apa lah nak jadi kan. HEHE. Apa boleh buat. Masa amatlah mencemburui aku. Susahlah kalau semua nak jealous kan. LALALA. Ermm... Mata aku still dalam keadaan stim lagi. I need more sleep pleasee (*_*) LALALA. Baru nak lelapkan mata dah kena bangun pergi kerja balik. What a life kan~ Nampak macam lifeless but aku tak rasa macam tue punn doe. HAHAHA. Layan kan ajee lah. Okey. Hari ini akan aku mulakan dengan senyuman. Senyum! Tak perlu kata apa-apa. Almaklumlah tengah bahagia sekarang. Cetttt... Itulah yang kau dok ulang beribu ribu kali Syera. Apa lah nak jadi dengan kau niee oiii. HEHE. Erm, Untungkan bila ada orang caring pasal kita. Untungkan bila orang menghargai kehadiran kita, untungkan bila orang menjaga diri kita macam menjaga diri mereka sendiri dan memang untunglah bila ramai yang sayang. HAHAHAHA. Tudiaaaq~ Statement berani mati nihh. WAWAWA. Ermm... Semuanya memang untung tapi rugilah bila ramai orang jealous melihat diri kita bahagia. Apa lah nak jealous-jealous kan. Orang lain bahagia kita tumpang lah semangkuk. Kot-kot dengan menumpang tu kita boleh bahagia sekali. Mana lah tahuu. Okey lah. Aku malas nak mengarut lagi. Nak siap-siap pergi kerja sudah. Semoga hari-hari aku ditempat kerja sentiasa dipenuhi dengan bunga-bunga yang cantik berkembang. HAHAHAHA #AYAT SASTERA#
YOU SMILE I SMILE

Thanks for reading.