Wednesday, 12 October 2011

Semua nak memarah!

12 OKTOBER 2011- ENTRY SEBELUM PERGI KERJA
Assalamualaikum warahmatullahhiwabarakatuh. Oh yeah! Sejam je lagi aku nak kena gerakkan kaki ke tempat kerja. Mood malas aku semakin menjadi-jadi nampak gayanya. Oh man! Kan best kalau ada Kak Fyna menemani aku untuk tengok bulan macam duluu. Takde lah aku rasa bosan giler babing nak kerja malamm. HAHA. Boleh macam tuhh? Nak request Kak Fyna masuk kerja awal sikit boleh tak>>> LALALALA. Cettt... Gurau je lah. HAHAHA. Hmm -.- Ni nak story sikit. Hari nih je dah masuk 3 kali aku kena marah. Orang sana marah, orang sini marah, orang situ maraah sumeeee nak marah-marah. Ingat muka aku nie tempat meluahkan kemarahan ker? Agak-agaklah kann. Nasib baik aku cool (bajet-bajet jer) HAHA. Tapi takpeeee... Korang nak marah? Marahlah! sebab aku tak amik kesah pun apa yang jadi. Bak kata mama aku: Masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Bersabar kan separuh daripada iman. Biar orang buat kita tapi kita jangan sesekali buat orang uh :) Jangan biar orang rasa apa yang kita rasa sebab diri kita sendiri tahu betapa peritnya bila kena sound plus kena marah. So yeah! Tabahkan hati kuatkan mindaa. Chaiyook Syeraa (*_*) Now, nak mandi and siap-siap pergi kerja. Jumpa malam nanti yeaa. Assalamualaikum
SENYUM DAPAT HILANGKAN MARAH

Thanks for reading.