Wednesday, 12 October 2011

Selamat Kembali Syeraa

12 Oktober 2011- Disasteer and finally I'm back :)
Assalamualaikum dan salam satu Malaysiaa. Yeeehaaaaa *_* Finally I'm back baby. Syukur Alhamdulillahh! Akhirnya dapat jugak aku update blog uh. Selepas lebih sebulan menyepikan diri, aku kembali semula dengan niat dan azam yang baru. HAHA. Azam aku adalah menjadi lebih kejam daripada biasa. LALALALA. Kejam? Ceeettt... Evil benor bunyik nya kan. But don't worry be happy. Aku takkan kacau korang kalau korang tak kacau aku doe. I'm still the same Syera. Syera yang sama bah. Takde apa pun yang berubah melainkan yang sama belakaa. HAHA. Sorry sebab dah lama giler tak update blog. PC aku macam biasa buat perangai lagi. Hari tu hard disk jadah apa ntah rosak and kali nie microsoft plak kena lock. Ekh... Pegi mampuslaah! Last-last aku amik keputusan untuk beli laptop aku sendiri. Sebab tu lah bulan nie aku sangat-sangat sengkek uhh. Belum tengah bulan lagi aku dah keringg. Kering kontang halamakaii. So, sekarang kena lah belajar berjimat cermat. Naik bus turun bus pulak kaan. Lupakan teksi untuk sementara waktu. Bolehkan Syeraa? HEE... Insya allah bolehh. So, lepas ni aku akan lebih kerap meng-update blog aku. So, nantikanlah kedatangan aku di dashboard-dashboard kaliann. Kepada yang belum mem-follow kan diri tuh, follow-follow lah aku yeaa. Kalau tak nak pun takpee sebab aku tak paksaa puun. Kchaaw <3
WELCOME BACK BABY


Thanks for reading.