Thursday, 27 October 2011

Posting semalam.

27 OKTOBER 2011- TODAY IS MY DAYY
(ENTRY SEMALAM) MAAF KERANA SAYA TERTIDUR SEMASA MENAIP. HAHA
Waktu sekarang sudah menunjukkan pukul 3 pagi. Aku baru sahaja sampai dirumah. Baru balik dari closing. Penat pun tak hilang lagi teruuus jer online. Hmm... Apa lah nak jadi kan. HAHA. Actually hari nie aku happy. Happy sangat~ Walaupun badan serius rasa tak sihat giler, aku masih boleh masuk kerja dengan senyuman. Aku cuba untuk senyum dengan semua orang walaupun sakit didalam hati hanya tuhan sahaja yang tahu. Erkk... Lupakan pasal itu! Hari nie hari deepavali. So, kepada kaum India>>> HAPPY DEEPAVALI. Disebabkan hari nie triple pay, crew serius terlebih hari nie. Bukan terlebih sikit tapi terlebih-lebih-lebih. HAHAHA. I looooooikee. Kerja hari nie skyving jee. Lepak hisap rokok luu (*_*) LALALA. Closing pun siap awal tadi sebab budak-budak lain semua baik hati tolong aku. Thanks korang. Ntah laah. Yang aku tahu>> Aku suka kerja hari nie. HAHAHA. Tadi kan, sementara nak tunggu closing, aku duduk kitchen kejap. Dah lah time tu customer tengah ramai, huru-hara kitchen tu aku kerja kan. HAHAHAHA. Sorry Abang Amieee. HEEE... But It's fun actually. Semua crew in a good mood today. Yang mooody pun boleh lagi buat-buat lawak. Sebab tuu best broo. LALALA. Ekh, tadi aku jumpa Hairi. Oh maaan~ best nya best nyaaa (*_*) SERIUSAKURINDUHERRY. Jujur niee! Nasib baik tadi aku sempat nak peluk cium dengan dia uh. HAHAHA. Semakin chubby nampak gaya nya. Kata nak kurus uh Herry. HEHEHE. Tipuu lahhtuww, KAHKAHKAH. Syera doakan Harry happy lah yea. Amin!
SENYUM JEE AKU HARI NIE. HAHA

Thanks for reading.