Sunday, 23 October 2011

Penat bebenor hari nie

23 OKTOBER 2011- KEPENATAN MELANDA DIRI
Assalamualaikum. Hey guys. Hari nie aku balik awal kot. Awal sangat~ HAHA. Dah lama tak balik rumah time siang. Selalunya dah malam-malam buta baru nampak batang hidung aku dekat umah. Tapi hari nieee>>> Memang awal. Pukul 6.00 petang dah sampai rumah dh. HEHE. Bangga kejap!! winkwink. HAHAA. Penat betul kerja hari nie. Dengan crew takdee, pastu customer yang memang ramai giler babi. Cehhh! Penat penaat. Masuk hari nie, dah 4 hari aku opening. Aku tak kesah pun sebab aku memang suka opening. Terima kasih lah kepada si pembuat jaduaal ekh (*_*) EHEHE. Bagi aku, opening lagi best dari closing uh. Rasa macam kejap jee masa berlalu. Bila closing pulakk~ Tudiaaaq... Berjanggut bhai nak tunggu McD tutup. LALALA. Tapi closing pun okey jugak sebab time balik boleh lepak-lepak. Tak payah nak susah-susah bangun awal-awal pagi. HEHE. Sincerely said>> Aku tak kesah laa apa pun. Kerja pagi ke kerja petang ke... As long as I'm happy It's good lah kan. Tak nak lah kerja sambil buat mukaa jeer. Tak comel lah nanti. Acececeh :) HAHAHA. Dua tiga hari niee kan~ Aku happy jeerr. Hati berbunga- bunga lah katakan. Kerja pun happy, skyving pun happy, time kena "bahan" punn senyummm ajeee. LALALA. Aku dah malas dah nak tarik-tarik muka nie. Bukan ada orang nak pujuk pun. Buat hodohkan muka jeee. Tapi kalau ada orang pujukk, hari-hari buat muka pun aku sanggup... Biarlah hodoh pun. Janji ada orang sayang. HAHA.
BERBUNGA BUNGA LAH SANGAT

Thanks for reading.