Thursday, 20 October 2011

Kejar, mengejar atau dikejar?

20 OKTOBER 2011- DAH PUKUL 5.00 PAGI. 
Jom join aku buat entry jiwang di subuh-subuh sepieee nie. HAHA. Budak gilee jer tak tidur-tidur lagi sedangkan masa dah masuk pukul 5.00 pagi. HUHU. Disebabkan perut aku lapar, aku nak buat maggi kari kejap lagi. Kira pakej lah untuk sarapan sekali. Boleh macam tueee~ HEE... Bila duduk sorang-sorang ni, tetiba aku teringat pesan arwah mama aku>>> Jangan kejar benda yang kita tahu kita takkan dapat. Dulu aku mengaku memang aku suka mengejar, tapi sekarang... maaflah yea. Aku dah malas nak mengejar lagi kerana semakin aku mengejar semakin jauh ianya pergi dari akuu. So, keputusan telah dibuat. Just wait and see je lah yea. Lagipun sekarang persaingan semakin bertambah... So, menyerah je lahh. Banyak lagi faedah yang kau dapat bila kau stop mengejar. HEHE. Okey lah. Aku nak mandi. Siap-siap pergi kerja. Dah kata opening kan. Pukul 7.00 pagi dah kena terpacak dekat store. Kalau tak Salamah mengamukk... Auuuummmmmm! Macam singaa. HAHA. Okeylahh. Chaaaw. Btw, Rinduu dekat awak uh. HAHAHA. Bubyee.
MATA AKU DAH MACAM PANDA DAH NI

Thanks for reading.