Wednesday, 19 October 2011

Hujan itu rahmat untuk tidur

19 OKTOBER 2011- HARI YANG SURAM
Heyloo peoples. Apa macam hari korang? Confirm-confirm best kan. HAHA. Hari aku sangatlah bosan doh. Almaklumlah duduk rumah jer. Nak keluar tak boleh sebab hari nie 24 hours hujan jeee. Mula-mula lebat... Lepas tu renyai than lebat balik. Cuaca tak menentu lah katakan. Aku nak keluar pun malas. Better duduk depan lappy ni layan movie. 3,2,1 Cinta wa cakap sama luu! Best doee. HAHA. Actually aku baru je bangun daripada tidur. Hujan-hujan ni memang sedap merehatkan tubuh badan. Dah lah sejuk pastu redup plak uh. Pergggghhh... Layanlah>>> Nyenyak bhai! Hari ni semua orang yang call aku, aku tak angkat. Sorry okeyy! Dah kata hari cuti. Handphone pun cuti lah. Just reply text ajeee. Tu pun insan-insan terpilih jer aku reply. Yang tak terpilih tu jangan berangan lah yeaa. Kredit pun dah dihujung tanduk dah nie. Cakap telefon 10 minit jeee, terus putus sebab topup dah habis. HAHAHA. Kalau mesej tu Insya Allah banyak lah boleh direply nya kowt. HEHE. Hmmm... Malam nie confirm-confirm lah aku tak boleh tidur doh. Petang tady dah ter-over dose 4 jam tidur. Tudiaaaaaqq~ Kan aku dah kata aku nak tidur jee hari nie. Dah la bangun pukul 10 pagi, pastu sambung tidur balik pukul 3 petang. Maghrib tadi baru aku bangun. Boleh macam tueeee... HAHAHAHAHA. Takpe lah. Malam nie layan movie lagi laah nampak gayanyee. Esok dah la opening. Harap-harap mata aku takde lah lebam macam si beruang pandaa. Nanti mesti dah tak comel dah uh. LALALA. Okey lah! More posting to come kejap lagi. Tunggguuuuu okey ;) Byee
MORE ENTRY PLEASE

Thanks for reading.