Wednesday, 19 October 2011

Hari ni saya cuti

19 OKTOBER 2011- OFF DAY
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Ops! Pagi ker? HAHAHA. Pagi untuk aku lah sebab baru mencelikkan biji mata. LALALALA. Penat semalam pun tak hilang lagi nih haa. Nasib baiklah aku off hari nie. Alhamdulillah! Terima kasih saya ucapkan kepada si pembuat jadual kerana memberi saya cuti di hari Rabu yang mulia ini. Hmm... Disebabkan hari hujan, plan aku hari ini hanya lah duduk di rumah sambil lepak-lepak onlining and layan movie yang baru di download subuh-subuh sepieee semalam. Tadi baru je habis tengok drama "DONUT" arahan kak Sheila Rusly kitee. Seriusly aku suka cerita tue. Nak hilangkan bosan lahh katakan. Apa cerita pun boleh laaah. HEHE. Oh yeah, Esok aku dah start kerja opening semula. Finally kaan>> Confirm nanti bila dah asyik masuk pagi jer, mesti rindu nak masuk malam pulak. HAHA. Biasalah manusia~ Mana pernah puas dengan setiap benda yang dorang dapat. Bila time dapat dan diberi sesuatu walaupun tak dimintak... kita merungut, bila time tak dapat pulak, sibuk nak request itu dan ini. Heeehh... Aku salah seorang daripada budak mengada tu lah. HAHA. Sabaaar je ohkeey. Ekhh~ Nanti sambung cerita lagi lah yea. Aku nak mandi nie. Dah macam kambing dah tak mandi-mandi lagi. Dah masuk pukul 3 petang dah nie. Lepas mandi akuu nak tidur duluuu. So, jumpa lagi malam nanti. Byeeee.
REHAT PUAS-PUAS HARI NI

Thanks for reading.