Wednesday, 12 October 2011

Family Night 2011

12 0KTOBER 2011- McFamily Night Mid Valley 2
Sekarang dah pukul 2 pagi and I'm still awake. Mata serius tak mengantuk langsung uh. Untung lah esok aku closing SORANG-SORANG. So, takde lah payah sangat nak bangun pagi-pagi buta kan. Hmm... Bila dah asyik keje malam nih kan, tetiba rasa rindu pulak nak masuk pagi. Rindu dengan budak-budak pagi. Rindu nak punch kaunter breakfast, rindu nak kacau budak delivery, rindu nak perli-perli abang Wandee, Rindu nak kerja dengan kak Fifi... Kiranya rindu semua benda lahh. Kerja malam pun best jugak. Malam pulak~ Dapat punch family dinner box yang sangat-sangat complicated tuh, boleh kacau-kacau Abang Amie, boleh skyving lelama sebab customer tak ramai dan blah blah blah. Nak cerita sikit nih! Actually hari ni store aku buat family Night 2011. serius hari nih hari happy aku. Happy sebab dapat together-gether dengan dia, dapat kawan baru, dapat rasa produk baru, dapat lepak-lepak bagai dan blah blah blahh... kiranya semua benda dapatlah. Sebab tuh aku happy jer. HEHE. Yang paling best ramai pulak yang boria hari nih. Pakai baju sama colour lah katakannn~ Jodoh ke apa tuh! LALALALA. Cettt... Semuanya berlaku secara kebetulan yea. Takde plan-plan punn. Tu lah namanya sehati sejiwa walaupun setiap hari bergaduhh. Cayalah wa cakap sama luu. And hari nih jugak aku dapat berkenalan dengan tunang kak Fyna (katanyeeer) Nama buah hati pengarang jantung kak Fyna nih ialah Abang Nash. And I think he's quite OK lah. Ramah dan mesraa and tidak dilupai kelakar jugak. Untunglah Kak Fyna! And jangan terkejut Abang Nash siap kenen-kenenkan aku dengan si Irsyad tuuuu. OMD! Oh mak datukk! Biaq betul ni broo??!! Syera dengan Irsyad hanyalah adik beradik sahaja maa. Tak lebih daripada tuh. Ceettt... Untung lah Irsyad finally ada orang backup and sokong dia untuk terus dapatkan aku. And rugilah aku sebab tak dapat nak balas balik kasih sayang yang dia kasi dekat aku uhh~ Hmm... Susah betulkan bila nak cakap pasal hati dan perasaan nihh. Lupakann aje lahh. Yang aku tahu hari nih aku happpyyyy sangat-sangat. Kan best kalau hari-hari macam nih. HAHAHA. So yeah, a special thank you to my lovelies managers sebab banyak menyumbang bakti dekat family night malam tadi. Thanks untuk semua yang datang memeriahkan majlis and a special thank you to a guy that I called brother because made my day more brighter than before. Thanks friends :) Here, some pictures yang aku sempat rembat dekat facebook tadi. HAHA.
 (Thanks Kak Mieraa)
 (Manageer McDonaldsMid Valley 2)
 (Krew-krew yang memang da bombb)
(Abang Nash, Kk Fyna and Me *candid*)
Notakaki: Moreeee to comeee :)

WHAT A HAPPY DAY

Thanks for reading.