Friday, 21 October 2011

Eh siaal laah! Puihh

20 OKTOBER 2011- INI KE YANG DINAMAKAN KAWAN??
KORANG= HANYA UNTUK YANG TERLIBAT
Ehhh siaaaal lah puihhh... Aku dah tak peduli apa nak jadi. Ini ker yang dinamakan kawan? Kawan>>> Bila korang bersenang-lenang korang ajak aku tapi bila aku dalam kesusahan ada kau orang datang nak tolong akuu? Aku tanyaa niee~ ADA KER? Jawapannye TAKDEEE... INi baru lah dikatakan SIAL! Aku tolong korang tapi korang tak pernah nak tolong aku balik. Korang yang buat perangai macam lahabau tuu, aku pulak yang kena sound... Boleh macam tu? Korang cakap senang lah sebab bukan korang yang kena tapi AKUUU! Korang no show~ Aku yang kena tibai. Lepas tu bila aku nasihat korang, korang sound aku balik kan. Siapa korang dekat McD tuuu?? Ada share dengan boss besar kerr? Oh gosh! Please be matured okey. Kawan, kawan lah jugak kan. Tapi ada batasnyaa. Kalau asyik aku jee yang kena susah lah. Hmmm... Pening dah nak fikir. Apa macam?? Best ker kena maki dengan aku tadi? Hell yeah! Tu baru sikit doh. Aku kena lagi teruk lah. So, layaklah untuk korang. Mesti korang suka tengok aku menanges kan? Hati akuu yang keras macam batu ni pun bole tersentuh tau kalau asyik kena attack jee. Aku tak faham betul lah. Cuba bagitahu  apa lagi korang nak??? Semua permintaan korang dah disempurnakan. Nak cuti, orang tu dah kasi cuti. Nak kerja pagi, orang tu kasi kerja pagi... APA LAGI KORANG NAK??? Please lahh! Bersyukurlah dengan apa yang ada okey. Lagi satuuu... Stop mentioning "he" is my brother bila korang kena sound. Amboii... Bila korang kena maki dengan dia~ Korang nak marah and libatkan aku sekali. Jadah apee yea! Bukannya aku boleh tolong korang pun. Padan lah dengan muka korang. Sape suruh banyak kerenah lagi kan. Tapi yang aku peliknyaa, kenapa bila korang kena puji, korang tak nak pulak cakap dia abang aku????? Kenapa? Kenapa? Tak faham betul laah. Mind your words please! Thank youu
KAWAN MAKAN KAWAN KER NI?

Thanks for reading.