Wednesday, 12 October 2011

Berat Bontot

12 OKTOBER 2011- BERAT BONTOT NAK BANGUN PERGI KERJA.
Heyloo peoples. Selamat bertemu kembali. Jyeahh... Like what I said kita akan selalu berjumpa lepas nih. Almaklumlah dah maju kann. HAHA. Nak maju punya pasal laah aku kena berjimat super duper cermat bulan nih. LALALA. Oh gosh! Kenapa aku berat bontot nak bangun pergi kerja hari nihh?? Kenapa? Kenapa dan kenapaa? For your information, aku dah semakin malas nak pergi kerja sekarang nih. SEMAKINMALASTAHUTAK! Pengakuan berani mati bah! Rasa macam nak resign jer tapi bila nak resign hati plak terasa berat nak pergi doe. Banyak betul sweet memories sepanjang aku kerja dekat McDonalds uh. Pejam celik pejam celik, dah masuk setahun aku dekat sana. Dari crew biasa ke co-crew and tak tahu lah bila aku nak dapat jadi crew trainer pulak. HAHAHAHA. Actually tak heran pun nak jadi crew trainer. Saje jer nak buat statement gempak kat sini. LALALALA. Hmmm...  Cuaca hari ni memang seronok untuk tidur. Secara kebetulannya, mata aku still mengantuk lagi nih.  Almaklum lah busy sangat malam tadi. Busy menghupdate blog. HEHE. So yeah, aku nak tidur dulu sebelum pergi kerja kejap lagi. Dah lah aku duduk dessert. Kerja pulak dengan Abang Zul. Skyving la nampak gayanyaa. Jangan marah yea Abang Zul. HAHAHA. Kerja sorang-sorang lah aku hari nihh. Kawan ciom molot sume masuk pagi and orang tu pulak cuti. Huwaaaaaaaaarghhh... Nak nanges lah camniee -.- Kesian aku doee. Tapi takpe laah. Lepak hisap rokok sudah. Bukan nya selalu aku kerja sorang-sorang. Biarlah sekali sekalaa berseorangan. Aman sikit! HAHAHA *Jahatnya aku* Ok lah. Aku memang berat bontot nak bangun hari nihh. So, duduk mengadap depan lappy nie je laah nampak gayanya. Nak pergi kerja nanti baru bangun, mandi, makan blah blah blaah... Adioss :) HEE
MALAS, PEMALAS DAN MEMALAS

Thanks for reading.