Sunday, 23 October 2011

Untung lah kaan~

22 OKTOBER 2011- MOOD UPDATE SUDAH DATANG
Assalamualaikum. Eheemm... Eheeemm>>> Selepas dua hari tidak mengupdate blog, akhirnya muncul sudah entry yang dinanti-nantikan ini. Walaweyh (*_*) Maaflah sebab dah lama tak post entry-entry baru. Masa amat-amat mencemburui aku sekarang nie. Seriusly hidup aku agak huru-hara selepas kembali bekerja di waktu pagi. HAHA. Dua hari opening, dua-dua hari aku lambat. Semalam aku sepatutnya terpacak dekat depan McDonalds pukul 7.00 pagi tapi malangnya pukul 8.30 pagi baru aku sampai (maaf kak) and hari ni pulak 7.10 pagi. Okey lah tuh~ Ada peningkatan. LALALA. Erm, masalah aku sekarang ni adalah aku kurang tidur. Sebab tuu lah aku asyik terlajak jeee. Bak kata orang tua~ Terlajak perahu boleh diundur, terlajak masaa... free-free aku kena maki dengan manager aku. AHAHA. Cuba lah bayangkan macam mana rupa orang yang 2 hari tak tidur? Haaa ^^ Aku lah orang nya. Truly said lah kan... Aku memang ada masalah nak tidur malam beberapa hari nie. Kenapa ntah -.- Aku pun tak tahu uh! Kadang-kadang tu pukul 5.00 pagi baru aku tidurr. Kalau aku opening, pukul 5.30 pagi dah kena bangkit dah. Kiranya setengah jam jee aku dapat lelapkan mata. That's why laa I'm having a problem to wake up in the morning. But sincerely said... I'm having a lot of fun working this few days. Happy jeee. Walaupun aku lambat, adaa jee insan yang baik hati nak tolong aku opening. Thank you so much babee. Sayaaaaaang korang. Semalam lepas abis kerja, aku duk lepak-lepak satu meja dengan Abang wandee, kak fifi, abang khai dan M.Faizal. Happeninnnng betul laah. Sape kata dorang sombong? Nopee lah. Dorang OKEY jeeee. Sporting lagy. Tak percaya?? Jomlah join. HAHA. Lepas minum-minum, kiteorang pegi jalan-jalan dekat Mid Valley and lepak Gardens sementara nak tunggu hujan berhenti. Serius best doee... Last-last aku yang tersangkut tak dapat balik. Hujan lebat gileee bah. Saboo je lah. HAHAHA. Okey lah. Jumpa lagi di next entry. Byeeee
THUMBS UP

Thanks for reading.