Saturday, 10 September 2011

Triple S chill out

10 SEPTEMBER 2011- KENYANG PERUT SUKA HATI
Assalamualaikum dan selamat malam. Aku baru jer balik dari bekerja. Masuk pukul 10 pagi balik pukul 7 malam. Apa macaam? HAHA. Senyum! Tak perlu kata apa-apa. HEE... Penat lah kerja hari nie. Coustumer kejap in kejap out. Bila dah in tuu, tak henti-henti kowt. Nasib baik aku dapat runner yang the bommb dari pagi tadi, kalau tak payah jugak nak amik order. Winkwink *_* Thanks korang. Saaaaayaaaaang korang. Lepas habis kerja, aku pergi lepakking dengan Shamsul dan Shahrul. TRIPLE S! SHAMSUL, SYERA, SHAHRUL :) HAHA. Actually, ni kali pertama aku lepak-lepak dengan Shahrul. Sumpah best uhh! Dia memang cool giler. Kira macam semua benda boleh borak bila duduk dengan dia. Ditambah lagi dengan kegilaan Shamsul, memang gegar la tempat tu kite orang buat. HAHA. Asyik gelaak jer tak henti-henti. Jalan punya jalan punya jalan, kiteorang buat keputusan untuk lepak makan dekat Dominos Pizza. Serius doh. Memang kiteorang tak tahu nak order apa. Yang Si Shahrul nie asyik bercakap jer tak henti-henti. Alamakhaii! HAHA. Last sekali, Shamsul order Set untuk 4 orang makan. Apa macam? Mula-mula kiteorang ingat tak boleh abis pizza-pizza tu, last-last licin pinggan tu kiteorang kerja kan. Aku makan sikit jer sebab dorang berdua order satu pizza yang ada cheese dan satu lagi takde cheesee. Korang pun tahu kan aku tak makan cheese! So, kurang lah aku makan. Aku just bantai pizza yang takde cheese tu manakala dua orang lelaki yang aku tahu sememangnya lapar telah menghabiskan semuanya. Licin semua sekali termasuk sayur-sayur decoration. HAHAHAHA. But it's okey lah. Asalkan abis! Takde membazir. Dah laah mahal kan~ HEE... Abis makan, dorang hantar aku balik. What a happy day kan~ Thanks korang. Next time boleh pergi lagiii. Love yaa
SYAHIRAH KENA SENYUM TAU

Thanks for reading.