Monday, 19 September 2011

Terima lah aku seadanya

19 SEPTEMBER 2011-  SELEPAS SEMINGGU AKU HILANG
Assalamualaikum daan Hello hello readers. Apa macam? Rindu aku tak? HAHA. Rinduu ler tuw. Wee... Sorry sebab dah lama tak update blog. Actually I'm really really busy. Busyy melayan kerenah manusia dan busy dengan kerja aku. Kan aku pernah kata, bila aku dah start kerja, blog nie mungkin akan terabai sikit. Sebenarnya bukan sikit lah tapi BANYAAK! HEHE. Almaklumlah dekat seminggu jugak tak online. Banyaklahh cite nya kan! Erm, hidup aku agak SUCKS beberapa hari nie. Hati tak tenteram, jiwa kacau, mood berubah-ubah, sakit 24 jam, tekanan darah rendah blablablaa... Kenapa semua nih berlaku? Erm... Entahlah! Masalah persahabatan yang menyebabkan hidup aku huru-hara dua tiga hari niee. Mungkin salah akuu atau memang semuanya salah akuu! Aku sendiri pun tak tahuu. Aku kini menjadi takut untuk meng-update blog aku kerana setiap apa yang terdapat di dalam blog aku akan dipertikaikan isinya. Menjadi bahan lawak jenaka mereka-mereka di store sedangkan apa yang aku nukilkan disini semuanya datang dari hati aku. Salah ker menjadi tulus dalam persahabatan? Salah ker menulis berdasarkan apa yang terkandung didalam hati? SALAH KER? Aku sendiri takde jawapan untuk soalan tu. Permintaan aku untuk kalian semua~ Terima lah diri aku seadanyaa. Aku dah penat nak berdialog didalam drama yang aku sendiri tidak tahu tajuknya. Berhentilah membuat pelbagai tohmahan untuk memburukkan aku. Berhentilahh! Aku terlalu letih untuk berpura-pura. Berpura-pura menjadi orang lain sedangkan aku sendiri tahu aku tidak mampu untuk memenuhi permintaan kalian. Pleaaase! Seboleh-bolehnya aku tidak mahu membazirkan air mata aku untuk perkara-perkara yang bodoh sebegini. Aku berharap agar hubungan aku dengan KORANG semua akan pulih seperti dahuluu. Aku dah penaaat!
JUST ACCEPT WHO I AM

Thanks for reading.